bestgirls

 

من و داداشم برنامه ریختیم از این به بعد سر سفره شام و ناهار
از پدر و مادرای مردم تعریف کنیم
قبل این که مامان بابامون از بچه‌های مردم تعریف کنن


اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست ،
فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .
خودِ خودِ خودِت . . !
اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ !


بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !
وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد ،
پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !

 

♥این روز ها ♥

♥بیشتر از هر زمانی♥

♥دوست دارم خودم باشم!♥

♥دیگر........♥

♥   ♥   ♥

♥نه حرص به دست آوردن را دارم♥

♥نه هراس از دست دادن را.......♥

♥هر کس مرا میخواهد،♥

♥به خاطر خودم بخواهد...♥

♥دلم هوای خودم را کرده است.♥

♥♥♥همیییییییییییییییین♥♥♥

 

سعی کن آنقدر کامل باشی ، که

بزرگترین تنبیه تو برای دیگران،

گرفتن خودت از آنها باشد


عـــــــــــزیـــــــــــزم ! برפֿـورב مـטּ بآ تو בر حـב شعورتـہ                       

سڪوتم بـہ פֿـاطر شـפֿـــــــــصیــــــــت פֿـوבمــــــــــہ                

وگرنـہ تو פֿـیلے زیر ســوآلــــــــــے





برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, ساعت 17:3 توسط samira