bestgirls

جوک ها و اس ام اس های خنده دار شهریور 92

 

مورد داشتیم ورودی ۹۲ التماس میکرده به مسئول آموزش
که بره اون کلاسی که دوستش هست :lol:

................................

مورد داشتیم طرف رفته خواستگاری ننه عروس گفته:دخترم جعبه دستمال کاغذی رو ندیدی کجا گذاشتم؟پسره گفته : زیر تخته مادر جون

..............................

مورد داشتیم خواهر برادر سر لوازم آرایش دعواشون شده ، پسره دو روز رفته تو اتاق درو رو خودش بسته !

..............................

دو تا بچه دبستانی داشتن درباره اینکه تبلت گلکسی تب بهتره یا گلکسی نوت بحث میکردن یادم اومد من وقتی هم سن اینابودم فک میکردم یکی تو تلفن قایم شده که میزنگه و بامون صحبت میکنه همیشه هم دنبالش میگشتم.. دلم باسه خودم سوخت....

...................................
 
تو اتوبوس بودم یه پسره میحواست به دختره شماره بده

یهههو پیرزنه برگشت گفت :خجالت بکش این جای خواهرته....

پسره برگشت گفت من نباید شماره خواهرمو داشته باشم؟!!!
................................

صرفا جهت اطلاع رسانی :

اونی که واسه شما عزیزه ، به ما اس میده کرم میریزه !

..................................

دقت کردین :ﺍﻭﻧﺎﯾی ﮐه ﺗﻮ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻝ ﺍﺯﺷﻮن ﺑدﺕ ﻣﯿآد
ﯾه ﺭﻭﺯی، ﺑﻬﺘﺮﯾن دﻭﺳﺘﺖ ﻣﯿﺸن؟؟!!



برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, ساعت 11:31 توسط samira